ربطش؟؟؟
...شايد يه وبلاگ

پنج شنبه با هزارتا بدبدختی تونستم فیلم گوزنها (فاصله ها) رو گیر بیارم و ببینم ، خیلی واسم جالب بود خیلی فیلم زیبا و قشنگی بود می دونید چرا؟؟؟

بزارید خلاصه فیلم و براتون بگم:::

تو این فیلم یه شخصی هست به اسم سید رسول که زمان های قدیم خیلی واسه خودش برو و بیایی داشته که تو پیچ خم های زندگی معتاد میشه و حالش خیلی بد میشه طوری که همون کسی که جرات نمی کرده از کنار این سید رد بشه باهاش دعوا می کنه تو این شرایط بد یکی از نو چه های سید رسول بعد از 10 سال پیداش می شه و می ره پیش سید ، که با دیدن حال سید خیلی بهم می ریزه و برای چند روزی پیش سید رسول زندگی می کنه و بعد به دست پلیس می میرن.....حالا می دونید جالب ترین و مهم ترین نکته این فیلم چیه؟؟؟؟

====>>>سید رسول فیلم با اینکه خودش هزارتا مشکل داشت ، هزارتا بدبختی داشت ، تو خماری شدیدی بود اما با تمام این ها رفیقش و تنها نذاشت و به رفیش نارو نزد بلکه به رفیقش کمک کرد و آخر سر هم به خاطر اون زیر پل مردن و به گلوله مردن ترجیح داد.

 

=====================

تا حالا بازی Solitaire که داخل خود ویندوز است و بازی کردین؟؟؟؟

این بازی با اینکه خیلی از نظر گرافیکی ساده است اما یک نکته بسیار عالی داره ، کسانی که این بازی را انجام دادن می دونند این بازی یک کلیدی داره به اسم راهنما که خیلی وقت ها باعث برد می شه ، تو این بازی باید برگه ها رو از کمترین شماره به بزگترین برگه برسونید(شما اول برگه "یک" و دارید بعد باید این برگه و بزارید زیر برگه "دو" و  برگه "دو" زیر "سه" تا آخر...)نکته جالبش اینه که همیشه باید از کم شروع کنیه تا به زیاد برسی باید برگه ها رو درست و به ترتیب زیر هم قرار داد تا موفق بشی!!!!

حالا یه نکته مهمتر هم داره هروقت احساس باخت می کنید و با ناامیدی تمام دکمه راهنما رو می زنید ، وقتی یه راه جدید نشون می ده دوباره جون می گیرید و شروع به بازی می کنید و می بینید با همون یه کمک برنده می شید.

خوب شاید الان بپرسید اینا بهم چه ربطی داره؟؟؟!!!!!!!!!

الان می گم====>>>>ربطش اینه همیشه باید تو زندگی از کم شروع کنیم تا بتونیم به آخر برسیم، و نکته بعدی هم اینه که باید وقتی نا امید شدیم دکمه راهنمای زندگی و بزنیم تا دوباره جون بگیریم و دوباره شروع کنیم.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاید این پست و با پست های قبلیم مقایسه کنید و بگید یعنی چی یه روز می نویسه داغونه و یه بار هم امید می ده یعنی چی؟؟؟

از خدا می خوام تو هیچ کامنتی نخونم "درکت می کنم" چون فقط کسانی درک می کنند که ......

خیلی سخته نزدیک عید بشه و صدای یک نفر و نشنوی................خیلی سخته همه بهت تبریک بگن یجز یک نفر......خیلی سخته دلت برای کسی تنگ بشه و تنها رای دیدنش عکسش باشه............خیلی سخته.........

اما با تمام اینها هنوزم سرپام....هنوزم موفقم.....هنوزم زنده ام...........تمام اینها نشون می ده امید دارم اما بعضی وقت ها .........

خدایا شکرت

حالا از تمام خوانندگان عزیز یه خواهشی دارم هر کس بتونه ربط بین این نوشته ها رو بگه جایزه داره!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

سید رسول گوزنها
ساعت16:15---29 بهمن 1390
سید رسول فیلم با اینکه خودش هزارتا مشکل داشت ، هزارتا بدبختی داشت ، تو خماری شدیدی بود اما با تمام این ها رفیقش و تنها نذاشت و به رفیش نارو نزد بلکه به رفیقش کمک کرد و آخر سر هم به خاطر اون زیر پل مردن و به گلوله مردن ترجیح داد.

سلام آقا بهزاد
تونستم بخونمش و لی یه ایراد کوچیکی داشت که عینا متن تو رو اینجا آوردم که حتما خودت هم بهش پی بردی

آخر سر با گلوله مردن رو به زیر پل جون دادن ترجیع میده

این فیلم رو بهترین فیلم زندگی خودم میدونم و شاید بیشتر از صد و پنجاه بار" قدیم تو سینما "نوار ویدئویی و هم سی دی و دی وی دی دیدم

همیشه واسه من مثل بازی ایران و استرالیا میمونه !!!

سید رسول کسی بود که مرگ خودش رو خودش انتخاب کرد

اونم کسی که یه قهرمان بوده و بعد به زار و ذلت میافته و بعد به اونصورت مرگ رو بجای موندن تو اون زندگی نکبت بار انتخاب میکنه

خیلی دوستش دارم

موفق باشی




سید رسول گوزنها
ساعت14:02---26 بهمن 1390
سلام



خوبی آقا بهزاد

این متنی رو که واسه گوزنها زدی رو نتونستم بخونم چون نصفه بیشترش معلوم نیست و نمیدونم چرا

ببین من نتونستم یا اینکه اصلا نصفه نیمه افتاده
پاسخ: سلام آسید شرمنده چشم اونم چک می کنم خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 24 / 11 / 1390برچسب:, :: 21:49 :: توسط : بهزاد

درباره وبلاگ
خدايا ؛ کسي را که قسمت کس ديگريست، سر راهمان قرار نده... تا شبهاي دلتنگيش براي ما باشد... و روزهاي خوشش براي کس ديگري...!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 691
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 696
بازدید ماه : 1106
بازدید کل : 261413
تعداد مطالب : 462
تعداد نظرات : 1023
تعداد آنلاین : 1